Monday, July 5, 2010

Kazakstan, Rusia









Hmmm...husband aku ni asyik sebut Kazasthan je(tul ke ejer?)...nak kena outstation lagilah tu... "Sayang Abah tak?" Aku jawab "tak sayang....(dengan muncung mulut 14")" dia balas balik dengan senyum simpul " kalau tak sayang Abah nak gi Kazasthan lah..." EEeeee geramnye...asyik sebut jeeee....
Bukan aku tak bagi pegi aku nak ikut gaaakh! asyik kena tinggal je ngan anak2...pastu kena duduk rumah org tua...hm..boring tul kalau kena ngomel.. maklumlah dilayan macam budak kecik lak..nak duk rumah sendiri..nak goyang kaki pun tak sapa nak bebel/sindir..adooi tak tahan lah telinga nak dengar.... Tapi nasib baik husband tak suh duduk mah mertua lagi tak mau!!....ah tok leh dibayangkanla......tak mau..bagi sejuta pun aku tak mau!!!....
Pastu ade sebut gak gi China..sudah...China pulak...biar betullah Hubby aku ni....mana satu nak pegi ni...ha! aku cadangkan jangan pegi kedua2nye...lebih baik ambik cuti panjang bawa kami makan angin lagi best!! Aku ni dah maleh nak gi keje..tak semangat dah..paksa kaki je gi opis ni...kalau tak kerana anak aku kena gi tadika aku maleh nak gi keje......

No comments:

Post a Comment