Wednesday, July 7, 2010

DUit RASUAH ke Ha?


Sekali lagi aku terkejut bila MM minta RM2000 nak bagi kat Tn Rosli kat Jabatan (...) sebab dia tolong kita dapatkan order....

Aku mulalah ragu aku keje kat sini....

Aku tak nak terlibat..dah la aku buat akaun....

Walaupun MM pernah kata niat kita nak bagi sebab dia/sape2 dari jabatan sipolan2, tolong kita dapatkan order, klau tak kerana dia kita tak dapat order tu..sah2 orang lain dapat order...

Alamak nak masuk kategori mane tu?

Oleh kerana aku rasa niat kami baik...jadi bukan masuk dari kategori RASUAH la...

Tul ke bukan rasuah?

AAAHH!!! aku dah mula berdebar2 ni....ape patut aku buat? rase nak berhenti pun ade ni....

Kalau bukan RASUAH alhamdulillah..tapi kalau RASUAH?

Mane aku nak minta tolong bagi pandangan ni... masuk FB ustaz Ravi tak boleh nak add pulak sebab penuh..Ustaz Ravi ni dulu penasihat company ni tak tahulah sekarang masih lagi tak?

Tapi yang pastinye Boss aku ni ayah angkat Ustaz Ravi tu....

AHHH!!!! Tolong la aku ni................................

No comments:

Post a Comment