Wednesday, July 7, 2010

GAji DAH NaiK!! yeh yeh


Salam semua...

he he...wi hi ha ha hu hu he...

hati dah sejuk dah...

SEGUNUNG terima kasih kat kawan ku GEE kerana berani bertempur...aku sendiri pun tak berani nak bertempur mati-matian...duk bertentang mata ngan bos pun aku jadi kalah sebab dia pandai patahkan segala senjata yang aku bagi, tak cukup tajam agaknye...

Badai yang melanda minggu ni dah tenang kembali..semuanya kerana NAIK NAIK GAJIII!!!...

Ade gak yang tak sedar diri lagi tu..dok nak sindir-sindiran.. apa ra.....satu opis pun nak wat camtu, dah tu staff ciput cam ni nak gi mane....pada yang tak dapat ku tolong tu maaf manyak2 la..sapela aku...aku boleh tolong takat tu dulu buwat mase ni...lain kali kita fight lagi sebab bos dah janji kan?? Oh! Ecah itu je la yg boleh ku buat....ni semua mokcik korang tu la...lambat bertindak lepas buwat announcement(tul ke aku eje..) hmm..tak pelah janji gaji aku naik YUHU HA HA HA!!!! Astaghfirullah! ish aku ni tak ingat Tuhan ke!!! Ampun!!

Alhamdulillah syukur pada ALLAH memurahkan rezeki kami..mudahan memudahkan urusan kami dunia dan akhirat Amin....

No comments:

Post a Comment