Tuesday, May 18, 2010

CAPE TOWN


Tanggal 15 Mei 2010 pada pukul 3.00 petang aku kena hantar husband gi opis dia. Dan dari opis nanti ada transport company hantar ke KLIA. Rasa sedey gak lama dah dia tak kena outstation. Mungkin baby kami dah 10 bulan jadi dah tak leh elak dah, mase baby kecik lagi ade orang lain ganti. Ni semua dah kena, jadi tak leh elak dah kot...Rabu depan baru balik bersamaan 26 Mei 2010. Lebih kurang 10 hari...Ah! Aku dah mula menghitung hari...
Masa hantar kat opis tu perasaannye tak sama macam dulu2 masa mula2 dia kena outstation. Mungkin aku dah biasa, sedey tu boleh control lagipun anak2 ade untuk menemani aku.

Mase kat opis husband ku ade sorang isteri kawan dia ni hairan tengok aku tak tunggu. Dia siap pegi iring suami ke KLIA. Maklumlah tak pernah lagi kot. Aku boleh memahami perasaannya itu...Memang berat nak berpisah ngan suami walau sekejap. Dah selalu nanti rase ok lah...

14 jam perjalanan ke Cape Town huh! penatnye Tuhan je tahu...

Untuk hilangkan perasaan rindu yang kian berputik ni, sibukkan diri ngan tugasan ku di opis. Banyakkan masa meneroka internet cari ilmu dan kemaskini blog selain advertise blog2 ku. Tanggungjawab terhadap anak2 aku berikan sepenuh perhatian...

No comments:

Post a Comment