Sunday, December 19, 2010

SEDEY tullaaaaaa.....

Menitik airmataku bila difitnah begini....Ya Allah ape perlu aku lakukan bagi menyelamatkan MARUAH ku ini...

Tak tertahan rasanya menyimpan rahsia mereka tu...
kalau aku announce kat semua baru la perang besar...dah kawan baik jadi musuh..
tapi aku tak nak benda camtu berlaku..
tapi bila berdiam diri macam ni tak pasal2 diorang bakar aku hidup2...

Peritnye rasa hati, rasa dihiris2...
Hai Kak Ani aku hormat kat ko sebab ko LEBIH TUA dan lebih LAMA keje kat CHEMSLE ni...
tapi kenapa ko leh jelouse kat aku tak pasal2..menjaja macam2..tak ingat KUBUR dah ke...

Hai Liza..ko ni pun satu, nak jelouse apenye kat aku ni...oooo sebab dulu boss selalu jumpa ko je ye tapi sekang ni kena bahagi dua lak kekadang kat aku lebih..ko dah lupa ke aku ni yang jaga expences boss...kalau ko nak boss pegi kat ko je..ambik la keje2 aku... bila aku offer tak nak pulak buat keje2 aku...tak nak pening kepala tak nak tansion..pandai pulak ngelak dan berdalih ye....

Gee ni pun satu..seronok ye aku nak berhenti.....panahan dalam lembut tu...
yelah...bila aku berhenti biar padan muka liza ngan kak ani terkangkang kiap nak jawap soalan bos...HAHAHA ko gelak ye..balas dendam..aku pulak tukang balas dendam ko ye..bijak2...

Ecah ni pulak hai kesian sungguh..kekadang cam lalang gak...pandai2 la nak hidup...aku dah tolong ape yang patut lepas ni minta tolong la ngan kak ani dan liza kesayangan tu...

Terima kasih la bagi pengalaman hidup ni kat aku..baru tau cam ni rupanya rupa kawan bertopengkan dot dot dot...

Alhamdulillah Allah gerakkan aku berhenti cepat..rupanya Allah nak tunjuk....
Takpela...semua ditangan ALLAH...

Aku serah kat ALLAh bulat2 100%, hidup dan mati di tangan ALLAH...

No comments:

Post a Comment