Sunday, December 19, 2010

Aku BODEK Boss??

Subhanallah....nerakalah bagi orang2 yang memfitnah aku tu....Ya Allah! Engkau Yang Maha Berkuasa..sesungguhnya Kau tunjukilah hati orang2 yang munafik ini ke jalan yang benar..

Selama aku bekerja di sini, AMANAH adalah peganganku sebagai seorang akauntan. Membantu adalah keikhlasanku untuk meringankan kerja2 korang semua yang kononya berlambak2 tu..

Makanya ADMIN pun aku buat...

Akaun dah tentulah aku sorang yang buat..
Exspenses bos pun dah tentulah aku sorang yang buat..
Exspenses Office lagi....

Kewangan syarikat aku yang pegang..dah tentulah bos akan selalu jumpa aku dan berbincang.....

Yang korang JELOUSE membuta tuli tu kenapeeee....

Aku suruh korang buat keje2 aku masing2 tak mau..nak lepas tangan..tak nak ambil tahu.....

Tup tup korang tuduh aku macam2...tak ingat kat TUHAN dah ke??? fitnah orang sesuka hati macam ni?

Ya Allah! ikutkan hati aku dah doakan yang tak baik menimpa korang...tapi aku masih ade sedikit rasa kasihan kerana masih ade sisa persahabatan, tak tahulah kalau korang dah jadikan aku musuh korang....

Tak pelah...kalau aku dipihak yang benar mudah2an Allah tunjukkan jalan kebahagiaan padaku...Amin..

No comments:

Post a Comment