Sunday, March 21, 2010

Assalamualaikum...


Lama betul tak kemaskini blog ni. Kepada semua yang sudi berkunjung ke blog saya,

www.mari-mari-beli.blogspot.com

Terima kasih banyak2.

Alhamdulillah setelah bertungkus lumus menyiapkan kerja, akhirnye 90% siap. Tengah tunggu bos balik dari umrah untuk buat rumusan terakhir.

Entah kenapa dah tak de semangat pulak nak tulis blog ni, kerana ada seseorang atau mungkin lebih seorang yang macam nak blaim saye lak. Nak tulis lebih-lebih pun tak boleh. Ada yang kurang senang dengan cita-cita saya, malah nak perkecilkan pulak.
Salah ke saya nak berdikit-dikit mempelajari selok belok perniagaan. Sesaje nak test market. Modal saya guna duit sendiri tak kacau duit orang pun. Dan saya tak paksa untuk orang beli produk saya. Anda bebas memilih yang mana satu yang anda suka. Beli atau tidak saya tak kisah, malah baca informasinye pun dah cukup. Saya cuma nak bantu orang yang ada masalah kesihatan ade alternatif untuk mereka. Malah saya juga telah dan sedang menggunakannya. Sudi singgah pun dah cukup saya HARGAI malah saya alu alukan salam perkenalan dan persahabatan. Saya pun nak cari kawan juga, sebab saya tak ramai kawan.

Malah nak beriklan di blog saye pun sudi-sudikanlah...saya akan ke blog anda bila ade berkesempatan. Nak juga tengok produk2 yang korang jual. Dan setakat ni saya jadi rambang mata tengok produk2 tu. Dan ade yang memang susah nak dapat di pasaran malah terkadang tak terfikir pulak produk tu boleh jual. Ini juga boleh menambah ilmu kepada saya.

Oklah, nak sambung kerja. Tak baik kan curi tulang? Ahakh! Release tension je kejap hik!

No comments:

Post a Comment