Tuesday, February 2, 2010

MaCamanA NaK JadI KAyA?

Terlalu banyak idea dalam kepala. Bertuah dan sepatutnya aku bersyukur dikurniakan akal fikiran yang tak henti berfikir dan tak putus idea.Alhamdulillah syukur pada Allah.

Cuma aku yang kurang pandai untuk menterjemahkannya. Kalau aku ada kepakaran dan kreatif seperti En. Irfan Khairi, dah tentu aku jadi milionair. Hmm.... maybe..

Sebenarnye....apa ye....

Masih tercari-cari maklumat untuk dijadikan panduan. Dalam note kecikku tu dah mula tercatit serba sedikit apa yang aku cari.. dan masih mencari.

Mudahan aku menemui apa yang ku cari...Amin...




Aku berkebolehan buat gubahan hantaran, pelamin, makanan pengantin, yang sewaktu dengannyelah...

Boleh karang novel dan dah pernah terbit 3 buah novel tak lama dulu.

Boleh menjahit.

Apa lagi ye?

1 comment:

  1. kalo nak cepat jd jutawan sms atau call jer aku 012-3981325

    ReplyDelete